noc   Ε.Κ.Π.Α.

Αρχική Σελίδα -> Υποστήριξη Χρηστών (Helpdesk)

Με δύο λόγια

Η υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών (Helpdesk) του Κ.ΛΕΙ.ΔΙ αποτελεί το σημείο επαφής των χρηστών με το δίκτυο και τις υπηρεσίες του. Αναλαμβάνει τη διακπεραίωση απλών αιτημάτων (έγκριση και ανανέωση λογαριασμών χρηστών, παροχή νέων ή μεταφορά υπαρχουσών συνδέσεων δικτύου ή φωνής), την επίλυση απλών δυσλειτουργιών (από τηλεφώνου ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) καθώς και την ενημέρωση των χρηστών για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Κ.ΛΕΙ.ΔΙ.

Το Helpdesk επίσης παρακολουθεί καθημερινά τις λειτουργίες των κρίσιμων υποδομών του δικτύου φωνής και δεδομένων του Ε.Κ.Π.Α. και αναλαμβάνει την εσωτερική ενημέρωση και εμπλοκή των αρμόδιων ομάδων του Κ.ΛΕΙ.ΔΙ σε περιπτώσεις βλαβών ή προβλημάτων.

Σε ποιον απευθύνεται

Σε όλους τους χρήστες του δικτύου και των αντίστοιχων υπηρεσιών του.

Πώς θα εξυπηρετηθείτε

Το γραφείο Υποστήριξης Χρηστών λειτουργεί στο ισόγειο του κτιρίου του Κ.ΛΕΙ.ΔΙ δίπλα στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Ε.Κ.Π.Α. στην Πανεπιστημιούπολη Ιλισίων

Το Helpdesk λειτουργεί

Καθημερινά 8:30 - 16:00

 

logo